Ai un magazin online și vrei să îl faci cunoscut? Află cum

Promovarea este parte importantă din procesul de dezvoltare al unui brand, oricare ar fi stadiul acestuia. Este important să cunoști care sunt instrumentele și canalele potrivite pentru tine în așa fel încât să le exploatezi în vederea atingerii obiectivelor generale și de comunicare. Cu o gândire analitică și atenție la câteva recomandări generale poți lua decizii foarte avantajoase în acest sens. Află de la easyCart cum poți alege canalul potrivit de promovare magazin online pentru afacerea ta astfel încât să obții rezultatele scontate cu investiții minime!

Ce este un canal de promovare?

Acest instrument este o metodă sau o platformă prin care poți face un produs cunoscut și a-l vinde mai ușor, având rolul de a transfera dreptul de proprietate al bunului de la producător spre client.

Care sunt opțiunile pe care le ai la dispoziție pentru magazinul tău online?

Promovarea este o practică pe care se pune accent de secole, ceea ce înseamnă că în tot acest timp s-au dezvoltat multiple metode prin care să se poată realiza.

La ora actuală rețelele sociale precum Facebook, Instragram, TikTok și nu numai demonstrează o rată de utilizare în continuă creștere, cu rezultate foarte bune.

Dintre canalele convenționale putem aminti publicitatea televizată, reclamele la radio, revistele, broșurile, afișele, evenimentele de PR, aparițiile în presă, SMS-urile, email-urile etc.

Chiar și site-ul tău poate reprezenta un canal foarte eficient pe care îl poți valorifica prin asocierea cu altele (care redirecționează clientul de pe o pagină străină pe a ta).

Campaniile SEO și PPC sunt strategii de marketing relativ noi, dar care aduc rezultate bune cu investiții minime. Eficiența acestora este dată de faptul că un potențial client te găsește fix în momentul în care este interesat de ceea ce ai de oferit și este dispus să facă o achiziție.

Ai nevoie de promovare Multichannel sau Omnichannel?

Omni și multichannel sunt două concepte foarte cunoscute în domeniul marketingului digital. Acestea denumesc în mare modalitatea în care utilizezi canalele pe care se bazează strategia ta de promovare. Multi vizează utilizarea a numeroase canale în vederea atingerii unui număr cât mai mare de persoane interesate, iar Omni este acea strategie prin care se transmite un mesaj consecvent pe multiple platforme în scopul de a contura o poveste completă.

Care sunt aspectele de care trebuie să ții cont în selectarea canalelor pe care urmează să le folosești?

Magazinul tău este unic și prezintă nevoi specifice și tocmai de aceea abordarea generală trebuie să fie una personalizată. Înainte de a face o alegere, gândește-te care sunt canalele pe care ești prezent acum și observă cum ai putea să le exploatezi ca mai apoi să poți decide ce alte variante ar trebui să adaugi la mixul tău de marketing.

EasyCart te îndeamnă să optezi doar pentru acele platforme care știi că ajung la publicul tău țintă și care îți permit să comunici eficient mesajul campaniei în vederea atingerii obiectivelor. Stabilește cu exactitate care sunt rezultatele pe care vrei să le obții: mai mare notorietate, trafic în creștere, vânzări mai multe? În funcție de aceste detalii îți va fi mai ușor să decizi în ce direcție merită să investești. Totodată, ține cont și de bugetul pe care îl ai la dispoziție, exploatează din plin canalele proprii și investește în unul sau două care se pliază pe nevoile tale. Totuși, optimizarea ar trebui să fie țelul tău principal pentru că te ajută să obții cât mai multe conversii și totul începe de la modul în care îți creezi magazinul. De aceea o platformă eCommerce care propune instrumente integrate se dovedește a fi foarte avantajoasă.

Obține notorietate și implicit creșterea vânzărilor cu resurse minime alegând canalele de promovare optime și utilizându-le conform nevoilor tale!

Recente